Identiteit voor een biologisch onderzoek- en communicatiebureau.
Bio8 is een bedrijf wat onderzoek op een praktische manier verbind met communicatie. Resultaten en nieuwe inzichten worden uit het onderzoek gehaald en duidelijk gecommuniceerd op de manier die de klant wilt.
Deze brug -uniek in de onderzoekswereld- tussen onderzoek en communicatie is in het logo zichtbaar gemaakt.
Daarnaast biedt Bio8 de helpende hand bij onderzoek: bio-aid.
De brug tussen onderzoek en communicatie
Op het logo kunnen veel variaties gemaakt worden.
Het visitekaartje was ontworpen met een speciale houder erbij. Een mooie presentatie en goede opening om te vertellen over de brug tussen onderzoek en communicatie.
Enkele iconen om het werk van Bio8 visueel te ondersteunen. Geschikt voor rapporten en kleine weergave.
Bio8 geeft jaarlijks een magazine uit, ter vervanging van een nieuwsbrief. Vol leuke feitjes en dingen die handig zijn om te weten.
Bekijk de laatste hier:
Voor dit magazine deed 2MW de layout en ontwierp het logo.
Too Many Words is ook nieuwsgierig naar u.
[javascript protected email address]
Liever bellen?
Lees meer op Linkedin.
of volg Too Many Words op Twitter.