Evolutie van het Too Many Words logo.
Heldere lettertypes en figuren die de boodschap ondersteunen. Alle aspecten zorgen voor een vloeiend verhaal en zijn gerangschikt in een hiërarchie, zodat op het juiste moment de juiste informatie opvalt.
Uw boodschap komt snel en juist over. Mensen zullen uw heldere boodschappen beter onthouden.
Too Many Words besteedt veel zorg aan alle verschillende elementen van een identiteit. Deze elementen worden zo ontworpen dat ze uw bedrijfsimago versterken, helderheid uitstralen en aantrekkelijk zijn.
Een exclusieve, heldere uitstraling die de juiste klanten aanspreekt in veel verschillende situaties.
Ik ben Machiel, een grafisch ontwerper met een doctoraaltitel in de biologie, gefascineerd door schoonheid en informatie. En met name de versterking van beide, wanneer je ze combineert.
Lees meer over mij op linkedin.
Machiel is helder, intelligent en grafisch creatief. Hij is bereid om te leren. Hij maakt mooie kaarten, ingewikkelde infographics en prachtige websites.Stichting NatuurMedia
Goede en snelle bereikbaarheid & een grote flexibiliteit, waardoor geen enkele vraag als ‘dom’ of ‘lastig’ werd ervaren. Voor ondernemers die wel weten wàt ze willen maar niet hoe het kàn, zijn dat fijne eigenschappen.Uitgeverij Narratio
Machiel denkt in mogelijkheden en durft dingen aan te pakken. Machiel is flexibel: hij past zich aan bij een spoedklus. Geen haast, dan houdt hij zich wel aan afspraken. Goede nieuwe ontwikkelingen heeft hij duidelijk geïntroduceerd.J&O bedrijfsontwikkeling
Too Many Words werkt vaak samen met andere ontwerpers.
Too Many Words is ook nieuwsgierig naar u.
[javascript protected email address]
Liever bellen?
Lees meer op Linkedin.
of volg Too Many Words op Twitter.