Voor de werkgroep Utrecht van Morgen heb ik een logo ontworpen om de ambities weer te geven. Omdat het een onderdeel is van GroenLinks, heb ik de kleuren van GroenLinks gebruikt, samen met het meest herkenbare symbool van Utrecht, de Dom.
De kleurencombinatie is afgeleid van de GroenLinks kleurencombinatie, die samen met een felle blauw voor een sprekend logo zorgen.
Rond de Tour de France 2015 in Utrecht wilde GroenLinks een mediacampagne starten. Omdat politieke uitingen vaak via twitter gaan, adviseerde Too Many Words kaarten te maken met actuele boodschappen die mensen makkelijk konden twitteren of op kunnen reageren. Omdat GroenLinks een team heeft wat Twitter in de gaten houdt, kon dit zonder extra voorzieningen van een goede follow-up worden voorzien.
De kaarten zijn verspreidt in de cafe’s en restaurants van Utrecht, waar mensen de tijd hebben om te reageren.
De kaart is expres wit en simpel gehouden om op te vallen in de vaak bont gekleurde omgeving waar de kaart verspreid wordt.
Too Many Words is ook nieuwsgierig naar u.
[javascript protected email address]
Liever bellen?
Lees meer op Linkedin.
of volg Too Many Words op Twitter.